Завеждане на щета
Регистрирането на щета може да е стресиращ процес, независимо дали се отнася за вашия дом или бизнес. Обикновено се налагат много телефонни обаждания и попълване на документи. Ето защо ние опростихме процеса. Завеждането на щета е бързо и лесно с нашата нова функционалност за щети онлайн. Може да регистрирате щета, когато ви е удобно (24/7), само с няколко лесни стъпки.
Регистрирай щета онлайнЗащо регистрирането на щета е важно
Никой не иска да си губи времето с попълването на документи за щети. Все пак, ако се налага да заведеш щета, то най-добре процесът да бъде възможно най-гладък. Прочети нашите полезни съвети, за да регистрираш по-бързо и лесно щета, което ще редуцира времето за получаване на обезщетение.
Какво е необходимо, за да регистрираш щета:
- Кратко описание на събитието - разкажи накратко за случилото се във връзка с щетата, която декларираш.
- Каква е застрахователна претенция? Изброй щетите и съответните суми.
- Доказателство за щета - приложи документ, който удостоверява настъпилото събитие.
Виж изискуемите документи, които са необходими при заявяването на различни видове щети.
Заяви своята щета
Стараем се завеждането на щета да бъде безпроблемно. За да разгледаме твоята претенция, ние трябва да прегледаме и твоята полица. Ще ни е необходима следната информация:
- Номер на полица (номерът на твоята полица е посочен в документите, които си получил при сключването на застраховка)
- Документи, които дават повече информация за щетата
- Твоите банкови детайли (IBAN)
- Телефон за връзка
Други начини за регистриране на щета
Може да заявиш щета, като ни изпратиш e-mail (claims@colonnade.bg) или по традиционния начин – по пощата на адрес:
Колонад Иншурънс Ес Ей – клон България
бул. Черни връх № 51Б, вх. Б, ет. 2
ФеърПлей Бизнес Център гр. София 1407, България
Можете да използвате нашите формуляри тук.
Списък с необходими документи при щети
За да обработим възможно най-бързо щетата, трябва да получим изискуемите документи. Ако все още нямаш налични всички документи, това не е проблем. Може да предявиш претенция и да я допълниш, когато иматш още документи.
Може да изпратиш очакваните документи и на e-mail (claims@colonnade.bg) или по пощата на адрес:
Колонад Иншурънс Ес Ей – клон България
бул. Черни връх № 51Б, вх. Б, ет. 2
ФеърПлей Бизнес Център
гр. София 1407, България
За да видиш пълния списък с документи за твоята щета, моля натисни по-долу.
Статус на щетата
Информация за състоянието на претенцията може да бъде получена от отдел Ликвидация на щети:
- по имейл, като изпратите запитване на e-mail: claims@colonnade.bg
- по телефона 0700 14 251.
Често задавани въпроси и полезни съвети
Нашият отдел Ликвидация на щети взе предвид отзивите на клиентите и състави списък с отговори на най-често задаваните въпроси. Моля, разгледай секциите по-долу. Ако не може да намериш отговора, който търсиш, не се колебай да се свържеш с нас. Ние сме тук, за да помогнем.
Полезни контакти
Обслужване на клиенти
0700 14 251
Работно време
Работни дни: 9:00 – 17:00
Отдел Ликвидация на щети
Работно време
Работни дни: 9:00 – 17:00